|
RE-CO-04 |
|
|
Edició |
15/10/2025 |
|
Revisió |
0 |
En DUSCHOLUX IBERICA, S.A., empresa pionera en el disseny, fabricació, comercialització i instal·lació de mampares de bany i dutxa de màxima qualitat, assumim el compromís d'oferir productes i serveis que satisfacin plenament les expectatives dels nostres clients, garantint la màxima qualitat com a eix central de la nostra activitat.
És per això que, des de DUSCHOLUX IBERICA, S. A., establim un compromís amb:
L'Orientació al Client: escoltem, entenem i actuem per a satisfer les necessitats dels nostres clients, superant les seves expectatives i fomentant relacions de confiança a llarg termini.
El Compliment Normatiu: assegurem el compliment de tots els requisits legals, reglamentaris i contractuals aplicables, així com aquells que l'organització subscrigui voluntariamente.
La Millora Contínua: promovem la millora constant dels nostres processos, productes i serveis, mitjançant la revisió periòdica del Sistema de Gestió de Qualitat i la implementació de plans d'acció eficaces.
La Cultura de la Qualitat: fomentem una cultura organitzacional basada en la qualitat, la responsabilitat i el compromís en tots els nivells de l'empresa.
La Formació i Conscienciació: capacitem i sensibilitzem al personal sobre la importància de la seva contribució al compliment dels requisits del client i a la millora del sistema.
La Participació Activa: impulsem la implicació de tots els treballadors en la identificació d'oportunitats de millora i en la resolució de problemas.
La Integració Estratègica: alineem el Sistema de Gestió de Qualitat amb l'estratègia de la companyia, assegurant la seva integració en tots els processos i decisions.
L'Ambient de Treball Segur i Adequat: generem unes condicions laborals que afavoreixin el desenvolupament eficient de les activitats i la conformitat dels productes i serveis.
Aquesta política serà comunicada a tot el personal i parts interessades rellevants, i revisada periòdicament per a assegurar la seva adequació i eficàcia.
Marcos Torras
(Director General)
CA